ofeliasscrapbooking.blogg.se

2013-06-26
11:15:16

Hej här kommer en hel del med scrapbooking :)
Hej var en evighet sen senast jag bloggade så här kommer en hel del som jag har pysslat med och inte hunnit blogga om, får bli en skärpning  skärpning på mig fy hahah.. Blir en väldit lång upptatering men ha en bra dag :)   
 
 
Har kollat runt på olika blogg sidor för få insperation för göra egna blommor hittade några så här blev mina blommor. piller göra men sånt gillar jag :) 
 
  
 
Igår fyllde Jennifer år till henne testade jag på att göra en servetvikning till kort blev väldigt nöjd med kortet för vara första gången jag lyckas å inte ger upp med den här vikningen.. 
 
 
Den 10 April fick en kompis en liten tös så kunde inte låta bli och göra en kartong som jag fyllde med massor kläder och ett kort till.  
 
            
 
Den 27 April var jag på min första babyshower till den blivande mamman  fick hon ett kort utav mig och min mamma sydde en åkpåse till henne (har inte någon bild på åkpåsen) :( 

        
 
När Jim fyllde år så fixade jag för första gången en vinbox (svår men en rolig utmaning att göra) och en vattenfalls kort som jag var nära på att ge upp hoppet om tog sån tid för mig å få den att fungera hahha  
 
                  
 Födelsedagskort som Samuel fick.  
 
  
 
När Elin fyllde år så gjorde jag en vinbox och ett kort till henne 
 
         
           
   
Den 12 Juni tog min bror Samuel studenten som jag tyvärr inte kunde vara med på så jag skickade ett student kort till han. Hittade en beskrivning på ett kavajskort som jag älskar kommer göra flera såna kort.  
 
                   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: